Výběrové řízení na obsazení pozice „Správce informačních technologií a koordinátor BOZP a PO“

Národní památkový ústav, územní odborné pracoviště v Pardubicích, Příhrádek 5, 531 16 Pardubice


vyhlašuje


VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA OBSAZENÍ POZICE


Výběrové řízení na obsazení pozice „Správce informačních technologií a koordinátor BOZP a PO“

 

Náplň práce:

  • správa a rozvoj informačních systémů NPÚ

pracovník dále:

  • zodpovídá za provoz počítačové sítě ústavu ÚOP a zabezpečení technického servisu pro další uživatele počítačů mimo síť (řeší problémy a havárie v oblasti IT).
  • zodpovídá za zajištění funkčnosti všech databázových systémů na ÚOP a jejich koordinaci dle potřeby vytváření uživatelských aplikací pro síť (zřizuje a ruší uživatele, zajišťuje přístupová práva).
  • provádí zálohování a obnovu důležitých dat
  • provádí antivirovou ochranu a zabezpečení dat
  • zajišťuje podporu a správu systému elektronické spisové služby v ÚOP
  • spolupracuje s útvarem IT GNŘ
  • zabezpečuje opravy výpočetní techniky
  • zajišťuje podporu a správu systému elektronické spisové služby v ÚOP
  • spolupracuje na elektronických výběrových řízeních (elektronická tržiště)

 

V oblasti BOZP a PO zajišťuje :

  • ajišťuje kontrolní a koordinační činnost v oblasti zabezpečení objektů BOZP a PO na budovách ve správě ÚOP v Pardubicích a provádí kontroly dodržování předpisů BOZP a PO na jednotlivých pracovištích.
  • Součinnost s orgány vnější kontroly, včetně provádění kontroly odstranění nedostatků na základě výsledků jejich šetření, dodržování platných právních předpisů a ostatních (např. písemné vyjádření ve stanoveném termínu k závadám, které vyplývají z kontrol státních odbor. dozorů)
  • Prověrky BOZP dle plánu a další kontroly v oblasti BOZP, vyplývající z právních předpisů, nebo dle pokynu ředitele, navrhuje opatření a kontroluje jejich plnění
  • Zpracovává částečně koncepční materiály, metodické instrukce pro oblast BOZP a PO, celoroční rozbory vývoje úrazovosti a hlášení o požárech na pracovištích ÚOP pro ředitele a nadřízené orgány
  • Ve spolupráci s vedoucím zaměstnancem se účastní vyšetřování pracovních úrazů, zpracovává zápisy ze šetření, navrhuje nápravná opatření a kontroluje plnění opatření vyplývajících ze závěrů šetření, vede evidenci a zajišťuje hlášení pracovních úrazů včetně koordinace vyřízení agendy k pracovním úrazům a nemocem z povolání
  • Provádí namátkovou kontrolu zařazování zaměstnanců na práce, které odpovídají jejich zdravotnímu stavu, spolupracuje s poskytovatelem pracovně lékařských služeb
  • Ve spolupráci s vedoucími zaměstnanci řeší porušování bezpečnostních předpisů, v případech, kdy došlo na jimi řízených pracovištích k výskytům poškození zdraví, pracovním úrazům a nemocem z povolání
  • Spolupracuje s referátem BOZP,PO a utajovaných informací GnŘ, s odborovou organizací a dále s příslušnými oprávněnými institucemi v záležitostech vztahujících se k oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany
  • Kontroluje zajišťování a provádění revizí a kontrol vyhrazených technických zařízení a provádí jejich namátkové kontroly
  • Stanovuje neprodleně opatření k zákazu provádění prací, kde hrozí bezprostřední nebezpečí života či poškození zdraví
  • Vede administrativní agendu BOZP a PO
  • Vede statistiku úrazovosti a nemoci z povolání pro případná hlášení
  • Ve spolupráci s vedoucím zaměstnancem pracoviště provádí kontrolu požívání alkoholu a zneužívání omamných látek na všech pracovištích ÚOP v Pardubicích, včetně dechové zkoušky
  • Vykonává funkci referenta požární ochrany s činnostmi vyplývajícími z vnitřních předpisů organizace
  • Vykonává činnosti preventisty PO pro ÚOP v Pardubicích a činnosti s tím související. Vede požární knihu a provádí do ní záznamy, 1 x za rok se účastní školení k EPS, které provádí zaměstnanec odborné firmy
  • Provádí samostatné posouzení stavu zabezpečení objektů z hlediska bezpečnosti práce a požární ochrany a v případě zajištění míst zvýšeného ohrožení navrhuje nápravná opatření
  • Spolupracuje se zaměstnancem pro investiční činnost při plnění povinností zadavatele stavby
  • Spolupracuje s orgány veřejného zdraví
  • Zajišťuje aktualizaci vnitřních předpisů, zabezpečení objektů dle pokynů svého nadřízeného a ředitele organizace

 

dále zajišťuje dodavatelsky :

  • Zpracování dokumentace požární ochrany v souladu s platnými předpisy o požární ochraně
  • Školení vedoucích zaměstnanců a pravidelná školení řidičů referentů
  • Speciální školení příslušnými odbornými pracovníky, odborně způsobilými osobami, revizními techniky apod.
  • Školení zaměstnanců v oblasti bezpečnosti a hygieny práce
  • Zabezpečení kontroly plnění úkolů a opatření vyplývajících z obecně závazných předpisů
    a vnitropodnikových předpisů v oblasti systému požární ochrany, školení preventistů PO nebo členů preventivních požárních hlídek
  • Kontrolu dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů
  • Zpracování seznamu osobních ochranných pracovních prostředků pro příslušná pracoviště
    a profese, včetně kontroly kvality a používání osobních ochranných prostředků
  • Návrh opatření v oblasti BOZP a PO a tvorbu interních směrnic pro zajištění bezpečnosti práce a požární ochrany a stanovení návrhu aktuální kategorizace prací v organizaci
  • Zpracování metodiky prověrek bezpečnosti práce a výkonu prověrek včetně jejich vyhodnocení a účast OZO v prevenci rizik při kontrole (prověrce BOZP)
  • Zpracování analýzy rizik v oblasti pracovních činností prováděných v organizaci a navrhuje opatření k jejich zmírnění či vyloučení

 

 

 

Požadavky:

  • VŠ vzdělání technického směru se zaměřením na informatiku
  • znalost správy operačních systémů Microsoft Windows ( klientské i serverové OS) a kancelářského balíku MS Office
  • orientace v oblasti HW, aplikačního SW a sítí
  • znalost konfigurace vzdálené plochy, znalost protokolu TCP/IP, zálohování dat včetně jejich obnovy a znalost obnovy ztracených dat
  • orientace ve správě, rozšiřování a údržbě sítě LAN (administrace routerů, switchů, pole NAS, UPS, DHCP, Firewall)
  • znalost reinstalace SW na uživatelských PC (záloha dat a jejich navrácení do původního stavu, instalace SW a jeho nastavení), identifikace závad na HW a jejich odstranění
  • trestní bezúhonnost
  • samostatnost, pečlivost, osobní zodpovědnost
  • schopnost učení se dalším programům a systémům
  •  

Výhodou:

  • vzdělání technického směru se studijním programem na informační technologie
  • praxe ve správě informačních a komunikačních technologií, programového vybavení a aplikací
  • znalost cizích jazyků, zejména AJ, minimálně na úrovni čtení manuálů
  • řidičský průkaz skupiny „B“

 

Nabízíme:

  • platové zařazení do 11. platové třídy (dle NV č. 341/2017 Sb.) v platném znění
  • pět týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • technické zázemí
  • stabilitu státní příspěvkové organizace
  • místo výkonu práce v Pardubicích
  • pružnou pracovní dobu
  • termín nástupu dohodou

 

Uchazeči zašlou:

  • Motivační dopis s uvedením kontaktních údajů – telefon, email
  • Strukturovaný profesní životopis s podrobným přehledem praxe
  • Prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • Doložení občanské bezúhonnosti a to:
  • výpisem z rejstříku trestů ne starším než tři (3) měsíce

 

Podklady požadujeme zaslat doporučeně poštou nebo předat osobně na podatelně pracoviště do 18.4 2019 do 11.00 hod. na adresu:

Národní památkový ústav, územní odborné pracoviště v Pardubicích, Příhrádek 5, 531 16 Pardubice.

 Na obálce uveďte:  „Výběrové řízení – IT pracovník– Neotvírat“.

 

Na základě předložených podkladů proběhne užší výběrové řízení pro zvané uchazeče dne 24.4. 2019 spojené s ústním pohovorem.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče nebo výběrové řízení zrušit v průběhu řízení bez uvedení důvodu.

Kontaktní osoba: Ing. Juraj Vavro, vedoucí oddělení ekonomiky a provozu

VR na IT v Pardubicich.pdf PDF (909,05 KB)